[linux] C-kody

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Květen 24 11:20:06 CEST 2001

Ahoj

> Ahojte,
>
> mohol by mi niekdo poradit?
> Mam dva C-ckovske zdrojaky.

> b=a+feature
> c=a+update
>
> Potrebujem urobit zdrojak
>
> d=c+feature

Urob diff medzi a a b (ziskas feature) a vysledkom patchni c.

Napr. takto (predpokladam, ze a, b, c, d su adresare a d obsahuje na
zaciatku kopiu c):

diff -urN a b > feature.patch
cd d
patch -p1 < ../feature.patch

(dufam, ze som sa nepreklepol v nejakom parametri -> pisem to z hlavy)

Pokial je vsak update prilis rozsiahle, resp. prekryva sa s feature, tak sa
rucnym upravam nevyhnes.

--
Marcel Telka, Jabber ID: marcel na jabber.sk