[linux] slackware 7.1,samba, hp4mp

Peter Maly valu na pobox.sk
Čtvrtek Květen 24 16:58:01 CEST 2001

Chcem tlacit z win95 masiny na hp4mp pripojeny na linux serveri.
Tlac z linuxu je ok, vsetky testy samby tiez.
Uzivatel na win95 vidi adresare na serveri, ok, a tri rozne tlaciarne.
-miesto jednej ocakavanej,ktoru teraz konfigurovat?

Po poklepani na tlaciaren povoli instalaciu win drivera tlaciarne
a pokusi sa o test page. Tam uspech konci.
Podla smb howto som skusil aj driver pre appple kvoli postscriptu.
-Ma niekto zarucene funkcny smb.conf pre horeuvedenu konfiguraciu,
prip, aj vypis /etc/printcap, a ostatne konkretne vypisy ?
Dik

P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/