[linux] mandrake 8 - padajuce X window

Juraj Variny variny na naex.sk
Čtvrtek Květen 24 21:03:44 CEST 2001

Ahojte,

Na pentium 90 s 32 MB RAM som inštaloval $subj. Viem,že to nie je určené na
takú mašinu, ani grafická inštalácia mi nenabehla, aj textovú som musel
zachraňovať manuálnym pridaním swapu. Chcel som to len vyskúšať kým nebude
nový počítač.
Ale k veci. Ked pri spúšťaní X (verzia 4.0.3) stlačím hocijaký kláves (je
jedno kedy, aj
keď chcem zadať heslo do kdm), Xko okamžite spadne. Ked sa najprv prihlásim
a spustím startx, ide to v pohode. Klávesnicu mám normálnu, bez win kláves,
grafiku Mach64 PCI.

Doplňujúca otázka: Kde si mám pri inštalácii pýtať reiserfs? Predtým som tam
mal RH 6.1 s ext2fs a po naformátovaní a inštalácii tam ext2 zostal. Kvôli
dmsdos potrebujem 2.2 jadro, to čo je v mdk 8, podporuje reiserfs?

OT: V poslednom čase mi nechodia žiadne digesty(posledný 8.5.), nastavenie
som si nemenil, je to chyba post.sk alebo ?

Juraj