[linux] lilo 21.7 & velky disk

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Květen 24 21:14:17 CEST 2001

ja som sa s tym bavil dost dlho (20 GB disk, mam aj
novy bios, upgrade z januara 2001 :-) ale nic mi
nepomohlo. linux musel ist do spodnych 8.4 GB a dal
som si GRUBa. ale problem s bootovanim nad 1 GB som
nemal nikdy, ani na starom pentiu 100 s biosom z roku
1996. to skor vacsina biosov (tych starsich) mala
problemy s diskami > 8.4 GB.

jaro