[linux] mandrake 8 - padajuce X window

Vladimir Kralik vkralik na softip.sk
Pátek Květen 25 09:29:17 CEST 2001

Juraj Variny wrote:
> Ale k veci. Ked pri spúšťaní X (verzia 4.0.3) stlačím hocijaký kláves (je
> jedno kedy, aj
> keď chcem zadať heslo do kdm), Xko okamžite spadne. Ked sa najprv prihlásim
> a spustím startx, ide to v pohode. Klávesnicu mám normálnu, bez win kláves,
> grafiku Mach64 PCI.
No a v logoch si mal ze X-dostali signal 8 ( SIGFPE ). Mal som ten isty
problem. Co ma vsak zarazilo bolo ze tesne nad tym vypisom bolo cosi o
zlom nastaveni klavesnice. Cudoval som sa preco tam nie je uzatvarajuca
zatvorka, po doplneni to uz zazracne fungovalo ( ale preco signal
SIGFPE, je pre mna magiou :-)
V subore /etc/X11/XF86Config-4

riadok
Option "XkbLayout" "czsk(us_sk_prog"

som zmenil na
Option "XkbLayout" "czsk(us_sk_prog)"

	skus mozno Ti to pomoze

		vlk

--
Mgr. Vladimir Kralik	tel.: +421 88 4358 176
Zvolenska cesta 19		fax.: +421 88 4161 231