[linux] problem s konfiguraciou klavesnice v X a KDE

Radovan Rovný stab na pobox.sk
Pátek Květen 25 16:15:09 CEST 2001

Caf

Czechoslovakian :))

> tak presne takto to ani mne nefunguje - Czechoslovakian je ceska,
> klavesova mapa iXiek sa zrusi. Mandrake 8.0, KDE 2.2.1, pri instalacii
som
> vybral slovencinu.
Uz to tu raz v jednom maile bolo spomenute, tak len na zopakovanie...
cd /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols
cp czsk sk
vim sk
na zaciatok si dopln nieco taketo
xkb_symbols "basic" {
    Name[Group1] = "Slovak";
    Name[Group2] = "US/ASCII";

    include "czsk(def_qwerty)"
    include "czsk(def_sk_us)"
};
potom zadaj
cd /usr/X11R6/lib/X11/xkb/rules
vim xfree86.lst
dopln tam
sk         Slovak
Potom uz len restartuj xfs, restartuj X, a mas tam klavesovu mapu
Slovak...Czechoslovakian je maximalne sux...ma to ceske rozlozenie klaves
a to je dost o nicom:(
Oskusane, funguje perfektne
Caw
Stab