[linux] RE: pre zaujimavost web servre v domene gov.sk

Peter Vongrej monkus na real.wilbury.sk
Sobota Květen 26 15:27:42 CEST 2001

no ako spravca jedneho z govnetackych serverov mozem powedat len tolko
vyber OS ci uz na web servre, alebo dns,mail etc. zalezi cisto od vyberu jednotliveho spravcu siete, nepredpokladam totiz, ze niekto cital ten dokument, co ste zverejnili url (teda aspon ja nie :-)
existuje totiz jeden dokument, ku kt. vy pristup nemate
a popisuje urcity standard govnetackych serverov
nikde sa tu vsak nespecifikuje OS, a nielen to, v podstate sa tu nespecifikuje nic :-)
a nik pri prestavbe siete a reinstalaci serverov (pri mojom prichode sem) o takomto dokuemnte nemal ani sajnu :-)

monkus
freebsd - seperating the men from the boys