[linux] Velky disk na starej doske pod linuxom.

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Neděle Květen 27 16:29:26 CEST 2001

Caf,

ja som to kedysi dokazal urobit na fic mb s via chipsetom iba z hdd
western digital s ezbiosom /da sa od nich stiahnut/. Bios ti sice bude
vidiet iba 8.3gb, ale po loadnuti ezbiosu budes vidiet viac. No nebudes
mat kontrolu nad hdd, tu ma ezbios. Ci podobnu utilitku maju aj ine hdd
som uz neskusal, lebo odvtedy som tento problem nemusel riesit...:>>>
Ale neviem, ci wd hdd je ta prava cesta na kupu hdd, to sa uz musis
rozhodnut ty....Osobne preferujem ine znacky. Akoukolvek cestou pojdes,
tak si predtym dobre pozri ich web.
Andy