[linux] attachmenty html=>txt

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Květen 26 12:56:29 CEST 2001

> ako by som mohol konvertovat html attachmenty na normalny text ?
> Najlepsie keby sa to dalo spustit z procmailu a editovalo by to priamo
> mejl (ziadne ukladanie attachmentov na disk).

	Normalny HTML skonvertujes lahko: lynx -dump <URI>

	Problemom je vybrat ten attachement z e-mailu. Na toto by sa dal s
upechom pouzit nejaky Perlovsky script (s pouzitim prislusnych modulov), ale
ked uz spravis v Perle vytahovanie att tak si lahko spravis aj ich prevod do
textovej podoby.

	Ked nakodujes a bude to GNU GPL, tak to hod pls niekam na Web a
posli linku. Vdaka.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Perl CGI developer           http://www.webinvetia.sk