[linux] Nahrada SNMP

Pondělí Květen 28 07:48:53 CEST 2001

On Mon, May 28, 2001 at 02:53:52AM -0400, Tibor Pittich wrote:
> Dňa 22. måj 2001 o 18:53, M.F. PSIkappa napísal(a):
> ops, pardon, akosi mi to uslo a neposlal som link, tu je, aj ked si si
> uz asi zistil blizssie ak ta zaujimal:
> http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/rrdtool/
Absolutne suhlasim, rrdtool je genialna vec. My tym robime meranie teploty
(hardwaru, admina zatial este nie :-)), otacok ventilatora, ip accounting a
dalsie veci.

Konkretne sa mrknite na http://router.panorama.sth.ac.at/transfer/
to / na konci je treba kvoli DNAT-u, nechcem apacha prerabat lebo to ma byt
pristupne len zvnutra ale chcem sa pochvalit :-) Bude to pristupne len par
hodin/dni.

S pozdravom,

                   Disc space - The final frontier.