[linux] Velky disk na starej doske pod linuxom.

Kocur kocur na nocka.sk
Pondělí Květen 28 09:53:36 CEST 2001

nazdar nazdar..

no to ze ti bude napr. 20GB disk fungovat aspon na 8.3GB nieje take iste...
zalezi to na znacke...
EZbios je tiez riesenie, ale disk musi byt v biose detekknuty ako na NORMAL
mode.
inak to robi problemi....( napr. WD a Quantum )
na diskoch zn. Maxtor je jumper ktorym sa daju obmedzit pocty cylindrov,
taqze ked si
kupis Maxtor 20GB a vyjuprujes ho, mal by mat disk velkosti cca 4 - 8 GB.
zalezi od ver. furmware disku.
pokial viem ja taq uz aj Seagate, IBM, Maxtor, a Quantum  ponukaju na svojej
web stranke EZDrive (EZbios - OnTrackManeger) taqze zohnat ho by nemal byt
problem...

PS: skus mi poslat presny typ a znacku tovjej dosky, skusim po kamosoch
zohnat posledny BIOS ktory k nej vysiel...
     k VX doskam totizto dost casto vychadzali nove biosy co sa tykalo
podpory velkych diskov.. ( od 8GB, do 20 GB).