[linux] Antivirus

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Květen 28 13:40:28 CEST 2001

> Skus sa pozriet na www.sophos.com a ich Sweep, existuje aj pre
> linux a napotrebuje ziaden patch do jadra. U nas ho distribuuje
> tusim Protect Data.

Aj ja odporucam tento Antivir. Je ponukany na kopu OS (ja som ho
nasadzoval na Solaris, Linux, AIX, WinNT), ma aj celko slusny scan engine
a update chodi CD-cko 1 x mesacne. Jedinu chybu, co mu mozem vycitat je,
ze si nepodary s multi-volume archivmi.

Stano