[linux] GNU/GPL a vyvoj

Pondělí Květen 28 18:46:10 CEST 2001

On Mon, May 28, 2001 at 05:55:13PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
caf

> ano, viem, co si chcel povedat. Ale kazdopadne napriklad si zober, ze
> nejaky zamestnanec chce odist z firmy. Moze si to kludne napalit na CD a
> zacat to von distribuovat. Cize v podstate by muselo nieco zakazat tomu,
> aby sa to dostalo von. A to nieco nemoze byt. Akonahle taky zakaz
> vznikne, je to porusenie GNU GPL.
Nemozes to dat ako pravidlo licencie, to je pravda, ale mozes to dat napr. ako
interne nariadenie firmy.

GPL tym ked to niekto "ukradne" neporusi, to vsak stale neznamena ze konal
legalne resp. od neho firma nemoze pozadovat nahradu.

Prakticky s takouto situaciou nemam skusenosti, takze neviem presne odhadnut
ci je to pravne "bezpecnejsie". O co mi ale islo ze urcite nepride to jednej
zo zucastnenych stran RMS a nebude chciet aby mu dali binarky alebo dokonca
zdrojak.

>    Juraj.
S pozdravom,

/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
 * Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
 */