[linux] Red Hat na FAT

Úterý Květen 29 12:28:56 CEST 2001

On Tue, May 29, 2001 at 10:34:35AM +0200, maiky na host.sk wrote:
> Zdravim,
> zaujimalo by ma ci je mozne zvecsit loopback file, kde mam nainstalovany
> Red Hat 6.2 (dovody sa ma nepytajte su vazne blbe). A este nieco, ci je
> mozne pouzivat swapovaci subor windowze aj pre linux.
> Mimochodom neodporucam nikomu instalovat linux na fat >> strasne pomale.
> U mna je to dufam docasne riesenie.
> Dakujem!

Zdielam Swap particiu medzi win98 a linuxom. Linux ked nabieha si
vytvori na paricii swap a primountuje ho. Ked restarujem, alebo vypinam
pocitac, tak linux na tej particii vytvori FAT a windows tuto particiu
vyuziva ako TMP adresar a tam si vytvara aj swap subor.

Aby som odpovedal na otazku: neviem ci mozu zdielat ten isty swapovaci
subor. Pre Linux je vyuzivanie swapovacieho suboru pomalsia alternativa.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...