[linux] Red Hat na FAT

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Květen 29 13:21:36 CEST 2001

hmm, nemam po ruke ten link, ale videl som jedno HOW-TO, kde chlapik
popisuje ako pouziva swapovaciu particiu pre linux a WIN, zdoraznujem
particiu, cize aj win swapuju na particiu.
Pokial si spominam, tak tam caruje s registrami vo win a prepisuje prvych
part bajtikov tej particie pri reboote (asi meni identifikaciu fat<->linux
swap). A je to dost stare HOWTO asi tak 3-4 roky dozadu...
Skus pozriet v nejakom archive HOWTOs asi pod mini-howto.

PSIkappa
psi na atlantis.sk