[linux] Red Hat na FAT

Úterý Květen 29 14:14:36 CEST 2001

-> hmm, nemam po ruke ten link, ale videl som jedno HOW-TO, kde chlapik
-> popisuje ako pouziva swapovaciu particiu pre linux a WIN, zdoraznujem
-> particiu, cize aj win swapuju na particiu.

ja tu mam programik ktory uvolni swap particiu pre NT ako particiu a oni na
nej vytvoria a pouzivaju swap subor. Je to shit ale ide to.
a nemusim bezat ziadne skripty pri boote/shutdowne

-> > Zdielam Swap particiu medzi win98 a linuxom. Linux ked nabieha si
-> > vytvori na paricii swap a primountuje ho. Ked restarujem, alebo vypinam
-> > pocitac, tak linux na tej particii vytvori FAT a windows tuto particiu
-> > vyuziva ako TMP adresar a tam si vytvara aj swap subor.
-> >
-> > Aby som odpovedal na otazku: neviem ci mozu zdielat ten isty swapovaci
-> > subor. Pre Linux je vyuzivanie swapovacieho suboru pomalsia alternativa.

subor rozhodne zdielat mozu ale nie je to ono.
podla mojich infos je popisany sposob jediny ako zdielat swap medzi 9x a
linuxom.

 LSD will make your ECS screen display 16.7 million colors