[linux] S/PDIF

Úterý Květen 29 17:02:42 CEST 2001

nazdarek

On Mon, May 14, 2001 at 09:02:24AM +0200, Musec, Milan M SSSRO-IS/1 wrote:
> obavam sa ze to bude treba specialne aktivovat pretoze ani vo win to
> nefunguje automaticky ale az po povoleni tej moznosti aby bol vystup na
> s/pdif. ja som skusal xtreme theatre 5.1 ale ako si mi to vuobac neslo a
> dokonca z win to islo len na 2 repraky.
fcera som ten konverter konecne dostal (mimochodom som sa dozvedel ze to neni
spdif ale toslink, spdif je koax, toslink je opticky), fsetko som namontoval a
funguje to uplne nadherne, je to normalne na tom minidisku pocut rozdiel medzi
analogovym a digitalnym vstupom, a netreba to v drajvri nijak zapinat to je
asi zapnute furt.

Linux rulz :-)

S pozdravom,

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity