[linux] quota

Úterý Květen 29 18:36:58 CEST 2001

-> > 	Ako zistim, ci je v jadre zakompilovana quota ? Doviedli ma k pocitacu a
-> > opytali sa ma ci podporuje quotu. Jeden sposob co mi napada je , ze zapnem
-> > quotu v /etc/fstab a rebootnem, ale ked nepodporuje jadro quotu, tak mi
-> > nenabootuje stroj. Problem je ze stroj administrujem zdialky. Poradte.

dmesg pripadne logy z bootovania

-> Doplnam o dalsie data:
-> Mozem mat quotu na particii ktora je typu "Linux LVM"
-> z df:
-> /dev/l0/usrloc        31485088      9584  31150448   0% /usr/local

pokial viem nezalezi na typu particie ale na filesysteme...

 Fighting for peace is like fucking for virginity...