[linux] pointopoint v ifconfig

Úterý Květen 29 20:00:54 CEST 2001

On Tue, May 29, 2001 at 05:13:13PM +0200, Martin Domany wrote:
> Priatelia,
>
> nahodou som narazil na parameter pointopoint v ifconfig a zaujimalo by ma,
> na co vlastne v skutocnosti sluzi. Je jasne, ze v manuali sa docitate:
> "sluzi na specifikovanie point-to-point linky". Co to ale potom v praxi
> znamena?
> Aky je napriklad rozdiel oproti pripadu, keby mal dany interface jednoducho
> masku 22 ?
>
> Mate k tomu niekto nejake postrehy?
> Diky.
>
> Martin

Tento parameter je potrebny pre point-to-point linky ;)
napr.:
PLIP, SLIP, CSLIP, PPP.
Linky, ktore maju z principu len dva konce, aby vedel router, na koho
sa, na druhej strane obratit.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...