[linux] Prehadzovanie kernelu za behu (WAS: quota - VYRIESENE)

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Květen 30 09:22:05 CEST 2001

On Wed, 30 May 2001, Peter Surda wrote:

> [...]

PCI a IDE hotplug nieje softwarova zalezitost,ale HW, kup si znackovu
masinu, ktora to podporuje a mozes si to vyskusat. Nechcem robit komerciu,
ale videl som uz aj hotswap menenie ramky, sice pod NW5, ale v principe,
by sa to dalo zrealizovat aj pod inym OS, HW bol Compaq Proliant.
HotPlug IDE pod linuxom funguje a celkom spolahlivo aj s nehotplug
zariadeniami, trik je v tom, ze musis mat IDE driver ako modul, staci
rmmod, odpojis IDE disk, pripojis novy a das insmod, skoda, ze primary
disk musi byt SCSI :-) Vyskusane, overene.

<flame>
	Ked menis hlavny disk alebo jedinu sietovu kartu, tak mas uplne
jedno ci to restartnes alebo nie, aj tak ten stroj/sluzba bude pocas
vymeny nedostupna a niekedy reboot celkom prospeje systemu.
Linux sice dokaze bezat bez restartu ako vacsina normalnych unix like
systemov, ale na mission critical priemyselne veci (atomova elektrarna) sa
pouzivaju predsa len ide OS.
</flame>

> two kernel monte (url som zabudol ale da sa to najst). Treba na to sice menit
> runelevel ale comp restartovat netreba :-)

Mas to otestovane, ako spolahlivo to funguje ? Je to nejako zavisle od
verzie kernelu (patch kernelu)?
Link som nasiel, ale nefunguje (http://www.scyld.com/software/monte.html)

> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103, +436505122023

PSIkappa
psi na atlantis.sk