[linux] djbdns

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Květen 30 09:38:16 CEST 2001

Ahoj

Napísané dňa 29.05.2001 14:47:43 +0200, (autor: carcass):
>Hi all,
>o tom ze qmail rulez a sendmail sucks uz niet pochyb, zaujimalo by ma

:-)

Podobne by sa dalo povedat aj o djbdns vs. bind :-))

>ako je na tom  djbdns Vs bind - pouziva vobec niekto djbdns ?

niekto ano. Mne to tu bez problemov bezi na (zatial jednom) servri skoro
tri mesiace. Bezi mi dnscache, tinydns a axfrdns.

>nejake skusenosti/postrehy/rady pls,

Skusenosti su dobre - ziaden problem. Postrehy snad len take, ze si s
djbdns velmi neporadi DNS Sleuth http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/sleuth/
- skonci na timeout (skus domenu jabber.sk a server tortuga.etc.sk :-).

A rady? Snad len jedna: Skus si to rozbehat :-)

Ahoj

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |