[linux] Prehadzovanie kernelu za behu (WAS: quota - VYRIESENE)

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Květen 30 12:39:05 CEST 2001

On Wed, 30 May 2001, Peter Surda wrote:

> To nie je pravda. Linux totiz podporu pci hotplug moc dobre nepodporuje.
> Sledujem lkml takze viem. Vsak si to skus, nech mas hocaky hardware, bez
> podpory drajvrov ti zmrzne comp. Naopak, s podporou drivrov by malo ist
> hocico.

hmm, lkml je sice fajn, ale neoficialne patche tam niesu... O hotplug som
cital v LRP mailling liste a dany postup fungoval s flashdiskom pripojenym
na IDE radici. Vid nizsie ...

> mytus MS, ked sa to tak deje tak je nieco zle :-)

hmm, ked mas blby HW, tak nic nenarobis, musis restartovat, mam jednu
synchronu kartu, ktora musi byt po urcitom case restartovana.

> Tuna mi to nevadi ze nejde hotplug resp. deju sa restarty, lebo hardware bol
> strasne lacny a vypadok maly. Ale ked mam neviemkolko gigovy fileserver ktory
> musi pri boote fsckovat, tak to nasere, toto mirrorovat uz neni take lahke
> (resp. lacne).

Ked uz data zabezpecujes raidom a chces, aby to bolo hotplug, tak kupim
IDE raid kartu+hotswap IDE suplik. Napr. Promise FastTRAK alebo 3ware
Escalade s linuxom pekne funguju a funguju aj tie hotswap supliky.
Rozhodne ak chces hotplug, tak potrebujes vhodnu kombinaciu HW a softu, o
tom, ze to ide aj s obycajnym HW nema zmysel hovorit, skusal som
presvedcit moj obycajny IDE radic, ze ma zvladat hotplug s IDE
flashdiskom, z 5 pokusov to 2x islo, 1x zamrzol pocitac uplne, 1x
skolabovalo jadro a 1x mi to zrusilo flashdisk.

> S pozdravom,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103, +436505122023

PSIkappa
psi na atlantis.sk