[linux] djbdns

Středa Květen 30 12:42:51 CEST 2001

On Wed, May 30, 2001 at 09:38:16AM +0200, Marcel Telka wrote:
> Ahoj
>
> Napísané dňa 29.05.2001 14:47:43 +0200, (autor: carcass):
>
> :-)
>
> Podobne by sa dalo povedat aj o djbdns vs. bind :-))

> niekto ano. Mne to tu bez problemov bezi na (zatial jednom) servri skoro
> tri mesiace. Bezi mi dnscache, tinydns a axfrdns.

> Skusenosti su dobre - ziaden problem. Postrehy snad len take, ze si s
> djbdns velmi neporadi DNS Sleuth http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/sleuth/
> - skonci na timeout (skus domenu jabber.sk a server tortuga.etc.sk :-).
>
> A rady? Snad len jedna: Skus si to rozbehat :-)

Ked sa to tu nacalo. Da sa rozbehnut djbdns ako primar a zalozny bude
bind? S tym, ze do toho bindu nemozem kafrat. V dokumentacii bolo pisane
o inom sposobe replikacie ako bind to bind. bolo tam popisane bind
primar, zalozny djbdns, ale moja kombinacia tam nebola. Ak to niekde je
nebite ma, ale mi povedzte kde. Vdaka.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...