[linux] djbdns

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Květen 30 14:23:58 CEST 2001

Urcite to bude fungovat, otazne je ako, ak by totiz djbdns nepodporovat
axfr, tak by ti urcite hned odpisali z EuroWebu, ze ti nefunguje domena,
nakolko pouzivaju prenos zon na ich kontrolu.
Ale, problem bude so synchronizaciou.
A este obvykly nic nehovoriaci odkaz:)

http://www.root.cz/clanek.phtml?id=628

Inak preco vsetci maju radi DJBware ? Osobne si myslim, ze keby clovek
vydal tolko namahy ako je nutne pri djbdns, tak si spravi pekneho binda,
odporucam clanok v linuxovych novinach 03-04/2001.
(http://www.linux.cz/noviny/2001-04/index.html)

<moj nazor>
Na margo DJBware este jedna poznamocka, vsetci co to pouzivaju to beru ako
lego, zoberu zaklad a nato hodia kopec patchov a pomocnych programov,
myslite si, ze aj takto upravene verziu su este rovnako bezpecne ako
povodny zaklad ?
</moj nazor>

PSIkappa
psi na atlantis.sk