[linux] Prehadzovanie kernelu za behu (WAS: quota - VYRIESENE)

Středa Květen 30 14:46:16 CEST 2001

On Wed, May 30, 2001 at 12:39:05PM +0200, M.F. PSIkappa wrote:
> hmm, ked mas blby HW, tak nic nenarobis, musis restartovat, mam jednu
> synchronu kartu, ktora musi byt po urcitom case restartovana.
Ciastocne suhlasim (tiez som mal kartu ktora "mrzla").

> Ked uz data zabezpecujes raidom a chces, aby to bolo hotplug, tak kupim
> IDE raid kartu+hotswap IDE suplik. Napr. Promise FastTRAK alebo 3ware
> Escalade s linuxom pekne funguju a funguju aj tie hotswap supliky.
> Rozhodne ak chces hotplug, tak potrebujes vhodnu kombinaciu HW a softu,
Neni pravda, vsetky SCSI mi isli pod linux hotplugovat vzdy
(add/remove-single-device). A s podporou v drivri pojde aj IDE.

> o tom, ze to ide aj s obycajnym HW nema zmysel hovorit, skusal som
> presvedcit moj obycajny IDE radic, ze ma zvladat hotplug s IDE
> flashdiskom, z 5 pokusov to 2x islo, 1x zamrzol pocitac uplne, 1x
> skolabovalo jadro a 1x mi to zrusilo flashdisk.
To len svedci o tom ze driver nie je v tomto ohlade dokonaly.

S pozdravom,

Actually, Microsoft is sort of a mixture between the Borg and the Ferengi.