[linux] statistiky prenosu

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Středa Květen 30 17:03:32 CEST 2001

Zdravim.

	Aky software pouzivate na ratanie prenesenych dat zo servera ? Ide o to, ze
mam webhostingovy server. Chcu po mne, aby som ratal prenosovky pre daneho
virtualhosta. Nemozem pouzit mrtg na statistiky, lebo vsetci virtualhosti
maju jednu ipadresu. Cize sa to musi nejako rata na aplikacnej urovni. Ak
pouzijem nejaky soft na statistiky z apache logov, tak tam vidim len pocet
prenesenych dat (aj to neviem ako), ved v logu je napriklad pristup na nejaky
php skript, a ten mi moze vygenerovat niekolko megovu stranku. Ale vo
webalizeri vidim nejake kilobajty. Dalsi problem je, ze v apachovskych logoch
nie su vidiet ftp prenosy a maily a ssh scp a podobne. Neviete niekto poradit
ako sa to da nejak rozumne pocitat ?

--
Mgr. Bohdan Spes
webconomy admin