[linux] Red Hat na FAT

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Středa Květen 30 14:39:35 CEST 2001

Hi

Monkey linux pouzival windowsov swapfile,
pokial si dobre pamatam. Takze to asi
ide, ale netusim ake je to rychle, asi
velmi nie.

Velmi podobny loopback file som zvacsoval,
ale len tak, ze som ho pretiahol na komp
s velkym diskom, vyrobil som novy vacsi
file a prekopiroval som obsah (tar-om)
a zase pretiahol spat. Ak nemas sietovku,
ja som pouzil paralelny kabel. Ale velmi
casto by som to robit nechcel...

Matus

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk