[linux] Velky disk na starej doske pod linuxom.

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Středa Květen 30 21:36:03 CEST 2001

>PS: skus mi poslat presny typ a znacku tovjej dosky, skusim po kamosoch
>zohnat posledny BIOS ktory k nej vysiel...
>     k VX doskam totizto dost casto vychadzali nove biosy co sa tykalo
>podpory velkych diskov.. ( od 8GB, do 20 GB).
Mimochodom uviedol som to uz v predtym: doska je P5I430VX-250 V1.0(S1.3).

Presne takto je to napisane na doske. Pokial viem tak pre seriu V1.0 je posledny bios V1.4 a
ten s diskom nic nerobil...
Niekde (tusim na intelovskych strankach supportu bolo oznamenie, ze tieto dosky (chipy???)
prestal intel podporovat niekedy v r. 96-97...Ja som vsak nikde ani v dokumentacii ani na
doske nenasiel, ze by cela doska bola od intelu (BTW procesor je AMD).

Zdeno