[linux] WIN A LINUX

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Středa Květen 30 21:36:21 CEST 2001

>/dev/hda3 (Linuxova particia) nie je standardne pod linuxom viditelna.
						^^^^^^^^^^^
  				                    tu tusim malo byt win....
>Existuju vsak nejake programy, ktore ti ju spristupnia (skus pohladat na
>nete nieco ako explore2fs).

Mne sa viac osvedcil program fsdext2: umoznoval pod win primontovat ext2! (urcite na
citanie ale neviem ci nie aj na zapis). Mal vsak jeden problem: nie vsetky disky vedel najst
(na princip ktore ano a ktore nie som nedosiel.) V kazdom pripade ja som mal jednu 500Mb
particiu urcenu na to aby sa znej dalo citat pod win a ta fungovala super.
Skusal som aj explore2fs, ale to bolo oproti fsdext2 strasne pomale....
A tu je linka: http://www.yipton.demon.co.uk/fsdext2/017.zip

Zdeno