[linux] Forwarding v Mutt

Tomas Venglovsky m na t.cz
Čtvrtek Květen 31 12:04:42 CEST 2001

On Wed, May 30, 2001 at 04:27:56PM +0200, Filip Uram wrote:

> este je moznost bouncnut cely mail, klavesou b
> to ti ho bouncne samozrejme aj s attachementami
> a nemusis sa zdrzovat

Bounce ale obvykle neplni ulohu forwardu. Ked nieco forwardujem
tak k tomu chcem vacsinou nieco pripisat. A chcem aby to adresat
dostal 'odo mna' a nie od toho kto to posielal mne. (Ak vylucime,
ze niekto bude 'studovat' hlavicky mailu:).

Hmm, ten forwarding v mutt-e vidim ako dost problematicky. Ak
niekto vie o nejakom sposobe ako to vyriesit tak dajte vediet.

Tomas Venglovsky

--
  Tomas Venglovsky (network administrator)
  NEXTRA Wireless s.r.o., Millennium Plaza, V Celnici 10, 117 21 Praha 1