[linux] Re: pre zaujimavost web servre v domene gov.sk

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Květen 31 13:24:58 CEST 2001

Ahojte!
Tak som pokracoval v zistovani informacii. Zatial reagovalo ministerstvo
obrany ktori si vypitaly informacie na ktore som zabudol (trvale
bydlisko). Ako dalsi my poskytli odpoved z fondu narodneho majetku
slovenskej republiky ktori ma odkazali na spravcu siete GOVNET ktory mi
moze pozadovane informacie poskytnut.

Spravcom siete GOVNET je Urad vlady ktori ma hned pri nastvali lebo
informcie o poskytovani informacii su vo formate WORD 8

znenie mojej ziadosti:
Vec:
	Ziadost o poskytnutie informacii.

 Rad by som sa dozvedel preco niektore servre patriace IS SR nesplnaju
stadndardy pre statny informacny system. Konkretne su to tieto:
www.antimon.gov.sk, www.natfund.gov.sk, www.education.gov.sk a
www.defense.gov.sk.

 Dalej by som rad vedel preco vzory ziadosty su poskytnute vo formate
ktory nesplnuje stadndardy pre statny informacny system a nuti ma pouzit
specificky program konkretne MS Word. Namiesto toho aby boly poskytnute
vo formatoch ktore su univerzalne (HTML, TXT, RTF ci PDF) a splnuju
stadndardy pre statny informacny system.

				Za odpoved dakujem.
				Marek Blasko

Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa zanas nemusel hambit.