[linux] statistiky prenosu

Ernest 'OERNii' Beinrohr oernii na oernii.sk
Čtvrtek Květen 31 14:56:43 CEST 2001

ja pouzivam na apache virualhosty taketo nieco:

- logtail (balik logcheck-1.1) volany kazdych 5 minut.
- spocitam kbytes
- vygenerujem output pre MRTG a ten robi grafy.

- kazdodenne webalizer pre konkretne virtualhosty.

Toto vsak neriesi tvoj problem z ftp a ssh.

PS: mne apache loguje presny pocet bajtov co vygeneruje php.

Bohdan Spes wrote:

> Zdravim.
>
>         Aky software pouzivate na ratanie prenesenych dat zo servera ? Ide o to, ze
> mam webhostingovy server. Chcu po mne, aby som ratal prenosovky pre daneho
> virtualhosta. Nemozem pouzit mrtg na statistiky, lebo vsetci virtualhosti
> maju jednu ipadresu. Cize sa to musi nejako rata na aplikacnej urovni. Ak
> pouzijem nejaky soft na statistiky z apache logov, tak tam vidim len pocet
> prenesenych dat (aj to neviem ako), ved v logu je napriklad pristup na nejaky
> php skript, a ten mi moze vygenerovat niekolko megovu stranku. Ale vo
> [...]

Ernest 'OERNii' Beinrohr |  @@@@@@   @@@@@@@@  @@@@@@@   @@@  @@@  @@@  @@@
ICQ No : 28153343        |  : :  :   : :: ::    :   : :  ::    :   :    :