[linux] statistiky prenosu

Michal Maga maga na mailbox.sk
Čtvrtek Květen 31 15:44:19 CEST 2001

Nuz a len tak medzi nami, co okrem materskeho protokolu TCP maju http a ftp
(smtp atd.) spolocne, ked by mali byt v protokoloch httpd? :-)

Trajni si logy ftpd a sendmailu... I ked samozrejme nejaky nastroj by bol
podstatne lepsi, ale tu ti uz zial nepomozem, nikdy som to nepotreboval...
:-)

M na gic

>ja pouzivam na apache virualhosty taketo nieco:
>
>- logtail (balik logcheck-1.1) volany kazdych 5 minut.
>- spocitam kbytes
>- vygenerujem output pre MRTG a ten robi grafy.
>
>- kazdodenne webalizer pre konkretne virtualhosty.
>
>Toto vsak neriesi tvoj problem z ftp a ssh.
>
>PS: mne apache loguje presny pocet bajtov co vygeneruje php.

>Ide o to, ze
>daneho
Ak
>pocet