[linux] statistiky prenosu

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Čtvrtek Květen 31 17:39:48 CEST 2001

Napadol mi dalsi sposob. Ak pridelim masine este jednu ip (ip aliasing), je
mozne z nej vytiahnut snmp statistiky ? Ide o to, ze je to fyzicky jedna
masina, tak ci robi pre tie dve IP adresy rozdielne statistiky. Dalsia vec,
je ze musim nejak nastavit apaca tak, ze na tej jednej IP adrese bude jeden
virtualhost a na druhej ip adrese vramci toho isteho apache bude vela
namebased virtualhostov. Ak mi niekto viete toto okomentovat a dat nejake
hinty k apache konfiguracii mixovanych name based a IP based virtualhostov,
budem vam velmi vdacny.

PS: nekomentujte pravopisne chyby :-)
--
Mgr. Bohdan Spes