[linux] djbdns

Filip Uram klokan na klokan.sk
Čtvrtek Květen 31 20:06:02 CEST 2001

On Thu, May 31, 2001 at 12:35:13PM +0200, M.F. PSIkappa wrote:

> cestou, nesnazi sa o maximalnu kompatibilitu s okolitim svetom...., a v
> konecnom dosledku, pristupis na jeho sposob a tak ziska nad tebou
> "monopol" ;-)

monopol by ziskal v pripade, ze by si nemal volbu...

> Co sa tyka patchovania: ak chces, aby ti to aspon logovalo notify pri
> axfr, tak musis patchnut djbdns a vytvorit si vlastny program, co bude
> robit presuny zon ...
> Co poznam ludi co bezia s qmailom, tak v podstate z povodneho qmailu, toho
> vela nezostalo, bezi im to nad databazou, namiesto maildiru, sa maily
> ukladaju do DB, konfiguracie to citaz cez sql a tak dalej, potom je uz
> fakt otazne, ze ci aj takto pozmeneny soft je rovnako bezpecny ako
> original.

to ze existuje mysql patch na qmail neznamena, ze ho pouzivaju vsetci,
v pripade ze chces podobnu funkcionalitu s inymi MTA, tak tiez to nenajdes
v standardnom feature liste

> Ja som nuteny pouzivat rozne OS a rozne softy, takze mozem trosku
> porovnavat, osobne si myslim, ze freebsd+qmail je perfektna kombinacia,

suhlas

klokan

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovakia #slovensko
ICQ: 28388895

"No harm ever came from reading a book."