[linux] Forwarding v Mutt

Filip Uram klokan na klokan.sk
Čtvrtek Květen 31 20:24:39 CEST 2001

On Thu, May 31, 2001 at 12:04:42PM +0200, Tomas Venglovsky wrote:

> Bounce ale obvykle neplni ulohu forwardu. Ked nieco forwardujem
> tak k tomu chcem vacsinou nieco pripisat. A chcem aby to adresat
> dostal 'odo mna' a nie od toho kto to posielal mne. (Ak vylucime,
> ze niekto bude 'studovat' hlavicky mailu:).
>
> Hmm, ten forwarding v mutt-e vidim ako dost problematicky. Ak
> niekto vie o nejakom sposobe ako to vyriesit tak dajte vediet.
>
> Tomas Venglovsky

no da sa to riesit aj cez set mime_forward=yes
vtedy ti posle aj samotny forwardovany message (text/html) ako attachement ( a spolu s nim aj vsetky dalsie
attachementy, ktore obsahoval)
takze to by mohlo byt ako riesenie uspokojive

Filip Uram

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovakia #slovensko
ICQ: 28388895

"No harm ever came from reading a book."