[linux] statistiky prenosu

Čtvrtek Květen 31 21:17:26 CEST 2001

On Thu, May 31, 2001 at 05:39:48PM +0200, Bohdan Spes wrote:
> Napadol mi dalsi sposob. Ak pridelim masine este jednu ip (ip aliasing), je
> mozne z nej vytiahnut snmp statistiky ? Ide o to, ze je to fyzicky jedna
> masina, tak ci robi pre tie dve IP adresy rozdielne statistiky.
Aha ty chces na ftp/ssh iba statistiky podla adresy? tak to je jednoduche, na
to mame ipchains/iptables na jednej strane (hmm kvoli ftp bude lepsi iptables)
a mrtg alebo rrdtool na druhej. A spojit to mozes napr. perlom. A je to a
mozes to robit aj priamo na routri a nemusis tym zatazovat hlavny server.

> Dalsia vec, je ze musim nejak nastavit apaca tak, ze na tej jednej IP adrese
> bude jeden virtualhost a na druhej ip adrese vramci toho isteho apache bude
> vela namebased virtualhostov. Ak mi niekto viete toto okomentovat a dat
> nejake hinty k apache konfiguracii mixovanych name based a IP based
> virtualhostov, budem vam velmi vdacny.
No podla mna to ide bez nejakych zvlastnych somarin. Jednoducho das viackrat
<VirtualHost nejaka-ip-adresa>
	ServerName nejaky-fqdn
	vypni_cgi-bin
	deny vsetkych_somarov
	loguj tam_a_tam
</VirtualHost>

V pohode mozes aj viac ip adries, mne to apach bez problemov zvlada. Alebo mi
nieco uslo?

> PS: nekomentujte pravopisne chyby :-)
chibi nekomentüj3m.

S pozdravom,