[linux] rozpravaci modem a eltorito

carcass carcass na gmx.net
Čtvrtek Listopad 1 17:27:02 CET 2001

Bubak the strasidlo(bubak na freebsd.fri.utc.sk)@Wed, Oct 31, 2001 at 08:33:48AM +0000:
> 2) Mate niekto skusenosti s slakovskym eltoritom? Potrebujem cd, z ktoreho by som mohol nabootit linuxa, pri boote nieco nakonfigurovat (siet alebo ppp) a fungovat v linuxe. Alebo ma niektora ina distro nieco lepsie? Alebo si to musim spravit sam ?-(

eltorito bol tusim len ten image ktory si potreboval ked si mal niekde
skopirovany obsah toho instalacneho CDcka a chcel si to vypalit tak, aby
to bolo bootovatelne.
Ty chces asi skor ten DISC2 - "Bootable live disc, the Ultimate Linux
rescue and demo disc" - ono to cely system nabootuje aj bezi priamo z
CDcka. Mozes si tam sice nakonfigurovat tie zakladne veci, ale ked to
restartujes tak prides o vsetky nastavenia ;)
Tusim SuSE malo nieco podobne, ale navyse si ukladalo nejake zmenene
subory atd na nejaky windoozacky disk. Tento slack je skor rescue disk
- nie je odkazany na windoozacke particie. Ale daju sa spusti napr. aj
iXy s KDE 2.1.1 (asi 2 minuty to startuje ;) Koffice, netscape....dost
haluz...

--

			carcass