[linux] RH 7.x IDE DMA problem

Jaro Kovacik jkovacik na krajsudke.sk
Pátek Listopad 2 11:08:58 CET 2001

Zdravim vsetkych,

  nema niekto skusenosti ohladom RedHat 7.1 a vyssie? Na jednom starom
  PC s dost nestastnou hw konfiguraciou (Cyrix 233, 1,2 caviar, MB
  SiS) uz pri instalacii RH v niektorej konzole vidim nieco ako hda
  drive not ready a dma timeout. Instalacia inac ide celkom rozumne
  (az na tu rychlost), ale system uz nenabehne. Pri sysinit to sekne a
  po nejakom case akurat vypise znova drive not ready. Kdesi na webe
  som nasiel akurat informacie, ze RH je uz predkonfigurovany na
  najvyssi vykon (vratane default dma enabled), ale ako to
  spacifikovat som nenasiel... Ma niekto nejaky napad pripadne
  skusenost? Vdaka.

S pozdravom,
 Jaro

----