[linux] RH 7.x IDE DMA problem

Pátek Listopad 2 11:15:26 CET 2001

->   nema niekto skusenosti ohladom RedHat 7.1 a vyssie? Na jednom starom
->   PC s dost nestastnou hw konfiguraciou (Cyrix 233, 1,2 caviar, MB
->   SiS) uz pri instalacii RH v niektorej konzole vidim nieco ako hda
->   drive not ready a dma timeout. Instalacia inac ide celkom rozumne
->   (az na tu rychlost), ale system uz nenabehne. Pri sysinit to sekne a
->   po nejakom case akurat vypise znova drive not ready. Kdesi na webe
->   som nasiel akurat informacie, ze RH je uz predkonfigurovany na
->   najvyssi vykon (vratane default dma enabled), ale ako to
->   spacifikovat som nenasiel... Ma niekto nejaky napad pripadne
->   skusenost? Vdaka.

dma vypnes (pre hda)

hdparm -d0 /dev/hda

ale kukol by som si tvoj dmesg s tym ze co mas sa IDE chipset. Dava vobec RH
Hedrickov IDE patch do jadra?

Ak ano mozno tam nie je zakompilovana podpora spravneho chipsetu. Takze skus
prekopcit jadro ...

 You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
 then used against you.