[linux] RH 7.x IDE DMA problem

Jaro Kovacik jkovacik na krajsudke.sk
Pátek Listopad 2 11:26:04 CET 2001

Zdravim Matus,

2. novembra 2001, 11:15:26, ste napisali:

->>   nema niekto skusenosti ohladom RedHat 7.1 a vyssie? Na jednom starom
->>   PC s dost nestastnou hw konfiguraciou (Cyrix 233, 1,2 caviar, MB
->>   SiS) uz pri instalacii RH v niektorej konzole vidim nieco ako hda
->>   drive not ready a dma timeout. Instalacia inac ide celkom rozumne
->>   (az na tu rychlost), ale system uz nenabehne. Pri sysinit to sekne a
->>   po nejakom case akurat vypise znova drive not ready. Kdesi na webe
->>   som nasiel akurat informacie, ze RH je uz predkonfigurovany na
->>   najvyssi vykon (vratane default dma enabled), ale ako to
->>   spacifikovat som nenasiel... Ma niekto nejaky napad pripadne
->>   skusenost? Vdaka.

MfU> dma vypnes (pre hda)

MfU> hdparm -d0 /dev/hda

MfU> ale kukol by som si tvoj dmesg s tym ze co mas sa IDE chipset. Dava vobec RH
MfU> Hedrickov IDE patch do jadra?

MfU> Ak ano mozno tam nie je zakompilovana podpora spravneho chipsetu. Takze skus
MfU> prekopcit jadro ...

neviem ci tam je IDE patch, ale kombajnovat jadro bez mountnuteho
disku je trochu divoke (aspon podla mna) ;-)
ale ten hdparm vyskusam...

S pozdravom,
 Jaro

----