[linux] RH 7.x IDE DMA problem

Jaro Kovacik jkovacik na krajsudke.sk
Pátek Listopad 2 11:29:06 CET 2001

Zdravim Petko,

2. novembra 2001, 11:20:29, ste napisali:

PU> mne robilo nieco taketo s diskom 1,6 GB Seagate.:
PU> stale sa snazilo nejak inicializovat DMA, potom pisalo ze nejaky request
PU> timeout 14. toto zopakovalo 4 krat
PU> potom to stuhlo, ze kernel panic

PU> dal som restart, znova to urobilo 4 krat a nabehlo. :)

PU> toto robi pri kazdom starte... treba restart a nebehne ..

no, okrem tej 1,2 je tam aj SG 1,6 a tobi to iste. ale po aplikovani
tusim ze 6GB caviaru to nerobilo. To bude problem s diskom.
A ten restart... zaujimave riesenie. Teoreticky keby som mal viacero
takych pocitacov ako servrov tak po vypadku prudu by bola radost
to nahadzovat ;-))

S pozdravom,
 Jaro

----
BitchX Silly wabbit, BitchX is for kids!