[linux] Spracovanie videa

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Listopad 2 18:41:51 CET 2001

Ahoj,

> Mam priemyselnu kameru a potreboval by som urobit to aby mi vo
> firme zaznamenavala pohyb osob. Mate niekto v tomto smere nejake
> skusenosti? Potreboval by som poradit kupu grafickej karty, ktora by bola
> dobre podporovana v Linuxe, pripadne by som uvital v tomto smere aj
> spolupracu, co sa tyka vymeny skusenosti, programy, hoci aj cez sukromny
> mail.
>
> Ide mi o to, aby v pripade, ze vo firme nebude pohyb, kamera nesnimala nic
> a v pripade, ze pohyb nastane aby zaznamenavala cas a nejako kompresovane
> ukladala sekvencie na disk.

> [...]

existuju priamo take spravene low-power linuxove webkamy. Myslim, ze
take napr. robi firma Axis, mal som to v robote, je to celkom
pouzitelne. Chalani na intraku maju nieco podobne, ale kedze si
zaobstarali macku, tak im to bolo naprd (lebo to stale snimalo, ako sa
tam pohybuje macka).

Nie som si isty, ci axis vie robit toto, ale su priamo take zariadenie,
ktore to zvladaju, ficia normalne na linuxoch (das tomu 9V, koax a cez
arp tomu posles IPcku, cez web nastavis a fici to).

     J.