[linux] mail header v postfixe

Neděle Listopad 4 15:05:02 CET 2001

On Sun, Nov 04, 2001 at 02:15:27PM +0000, Mifo wrote:
> Zdravim vas !,
caf

> Ako mozem prepisat header mailu, ked je v queue.
> Konkretne Return-Path. Totiz ked poslem mail cez mutt tak ma
> nastaveny return na 'michal na michal.sk' (co je blbost), pretoze spravne ma
> byt mfojtik na stonline.sk.
> Ako mta pouzivam postfix.
> Vie ze riesenie bude asi trivialne ale akosi nato neviem prist...
No ja sa v postfixe moc nevyznam (aj ked ho pouzivam) ale domenu mozes zmenit
cez mydomain a myorigin v main.cf. V sendmejli sa robi mapovanie userov cez
genericstable ale ako sa to robi v postfixe netusim.

Mozno by to stacilo forsnut do mutu ze
my_hdr From: Mifo <mfojtik na stonline.sk>

Kedysi som to tak myslim aj mal ale mari sa mi ze boli s niecim problemy, tak
potom som to riesil cez genericstable a teraz (ked som si v naivnej predstave
ze je to lepsie a rychlejsie nainstaloval mendrejk) cez ten mydomain/myorigin.

Neviem, je ozaj sendmejl taky zly? Ja s nim problemy nemam a servre toho
transportuju dost.

S pozdravom,

                        Don't drink and su.