[linux] mail header v postfixe

Neděle Listopad 4 22:02:44 CET 2001

Dňa 04. nov 2001 o 15:05, Peter Surda napísal(a):

/usr/share/doc/postfix-xxxxxx/sample/sample-rewrite.cf
okrem man-u je povinne citanie aj /usr/share/doc :)

> No ja sa v postfixe moc nevyznam (aj ked ho pouzivam) ale domenu mozes zmenit
> cez mydomain a myorigin v main.cf.

tym sa zmeni imho iba ak adresa, ktora sa uvadza v hlavicke, v poli

> Neviem, je ozaj sendmejl taky zly? Ja s nim problemy nemam a servre toho
> transportuju dost.

clovek, ktory si precita 5 rokov staru literaturu, tak sa nedocita nic
ine, iba aky je sendmail zly a deravy a vselico ine..

samozrejme ze je to tiez implementacia smtp servera, ale tu vsetka
podobnost konci. pokial bude sendmail to co doteraz (m4 konfiguraky,
neprerozdelenie "spinavej roboty" medzi viac dielcich programov, atd.)
tak bude jednoznacne iba smtp serverom na serveroch, kde sa to uz
cloveku nechce menit a svoju robotu si spravi tak ci tak ;) ak nieco
zacat odznova, jednoznacne sa imho radsej obzriet po alternativach
(postfix, qmail, ezlm).

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk