[linux] mail header v postfixe

Pondělí Listopad 5 09:11:36 CET 2001

-> mam asi takuto otazku :
->
-> Ako mozem prepisat header mailu, ked je v queue.
-> Konkretne Return-Path. Totiz ked poslem mail cez mutt tak ma
-> nastaveny return na 'michal na michal.sk' (co je blbost), pretoze spravne ma
-> byt mfojtik na stonline.sk.
-> Ako mta pouzivam postfix.
-> Vie ze riesenie bude asi trivialne ale akosi nato neviem prist...

Mas chybne nastaveny mutt alebo pocitac, preco chces kvoli tomu konfigurovat
postfix na prepisovanie adries?

Nastav si spravne from adresu v mutte a bude to.

... tipujem ze sa pripajas dialupom, masinu mas interne pomenovanu ako
michal (alebo michal.sk?) a prihlasujes sa tiez ako michal ...
 Spam = (S)tupid (P)eople's (A)dvertising (M)ethod