[linux] TB a Ibanking

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Pondělí Listopad 5 10:29:37 CET 2001

PK> Ja som tom pred casom reklamoval, boli velmi ochotni sa na to pozriet, ale
PK> potrebovali moje identifikacne udaje. Ked ich dostali, uz som bol nezaujimavy,
PK> maly klient - nie je co riesit!

z vlastnej skusenosti:
treba trosku viacej kricat, napriklad napisat
clanok, samozrejme nie moc napadajuci, skor
pripominajuco-vychovny, vynechat radsej
nepodlozene blbosti.

myslim, ze aj ked je pre banky mensinovy
"navstevnik" nezaujimavy, drobne upravy v kode,
ktore nie su moc narocne sa daju velmi rychlo
spravit.

podobne som napr. manika v ageme upozornil na ich
dokument download cennika, ze by mohol obsahovat
jeden riadok, aby sa ta stranka nedavala do cache.
skusim pozriet, ci to uz implementovali.

takisto si myslim, ze caste su aj gramaticke chyby
:-)

mimochodom, casto sa mi stava, ze po nalogovani na
TB ibanking sa mi zobrazi chybova hlaska: niekedy
je to napr. ze stranku nelze najit a pod. Stava sa
to este niekomu?

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk