[linux] Re: SMP : Linux vs. Win +

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Pondělí Listopad 5 14:32:29 CET 2001

OK pani

	aj ked som nechcel, asi som sa predsa len nie celkom presne vyjadril.
Ide mi o to, ze planujem dat si dokopy novy komp a kedze sa objavil MB na
dual-athlon, zacal som o nom uvazovat. Prehladal som zopar stranok (o ktorych
som pisal v prvom maili) kde som sa dozvedel, ze nakoniec by som z druheho
proc. ani uzitok nemusel mat. Zalezi to od toho, co chcem s pocitacom robit.
	Mal by to byt workstation - matematicke simulacie, image processing,
programovanie, sci-visualisation, ale hlavne rychly desktop (X, QT -> KDE).
	Kniznice na sci-vis maju paral. algoritmy, simulacie si programujem sam
(Java), takze tam by som sa rad sam dopracoval k paralelnym algoritmom.

	Tak jak? Oplati sa chvilu pockat na rozumnejsie ceny a kupit dual?

Dik este raz.

Martin