[linux] diald

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.sk
Pondělí Listopad 5 15:04:01 CET 2001

Nus prepac, ze este tu hodim nejaku poznamku, ale aj pppd ma ak sa pametam
nejaky konfigurak na to , co moze dvihnut linku a co nie. Ten idle timeout
myslim moze mat len jeden nastaveny. Us nebudem podpichovat. Verim , ze
naozaj diald ma viacero konfiguracnych moznosti ako pppd, lebo inac by bolo
dost nanic.

Ende