[linux] diald

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Listopad 5 15:20:55 CET 2001

On Mon, Nov 05, 2001 at 03:04:01PM +0100, Bohdan Spes wrote:
> Nus prepac, ze este tu hodim nejaku poznamku, ale aj pppd ma ak sa pametam
> nejaky konfigurak na to , co moze dvihnut linku a co nie. Ten idle timeout
> myslim moze mat len jeden nastaveny. Us nebudem podpichovat. Verim , ze
> naozaj diald ma viacero konfiguracnych moznosti ako pppd, lebo inac by bolo
> dost nanic.

Hlavny problem je asi v tom, ze dial-on-demand je pomerne nova featura
v pppd. Kym este nebola, mal diald svoj velky vyznam a vzajomne sa
s pppd doplnali. Momentalne si uz zacinaju konkurovat, a preto
je nutne zvolit si medzi moznostou pppd alebo diald + pppd podla
konkretnych poziadaviek (napr. podla konfiguracnych moznosti).

Ahoj

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |